1/12

SERIÖSSST! jag slår snart ihjäl någon,  jävla skit. Jag hade skrivit ett heeeeejdundrans långt inlägg... okej, det va inte så långt, men ganska långt iallafall. Men iallfall. allting frös.

Jag försöker igen då, fast nu blir det kortare.

Jag är lat, Jag skulle ringa morfar för typ en vecka sen, eller en och en halv typ. Men det har jag inte gjort. Jag är så korkar, Jag ska ha fest på fredag och har inte ens fixat lokalen. smart.. I värsta fall blir det la alkisbänken.. eller tornet. thats it.

Imorgon ska jag och mamma till stan och köpa julklappar, får la se om det blir mer saker till mej själv eller om jag faktiskt lyckas köpa någon liten julklapp, haha. Måste tänka på pengarna nu också, Har ca 1/4 del kvar av min lön.. ops.

Nu orkar jag inte skriva mer, det är så spännande på tv.
Här kommer en skruttig bild :)



Kommentarer
Postat av: Alexander

vill du cama med mig? :D hahaha!

2009-12-02 @ 19:42:40
URL: http://brandbilen.devote.se

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0