17/12

Hej, Har haft för jävla kul i helgen och veckan. Helt sjukt mysigt och bra. Im happy.
"minifamiljen" har verkligen kommir varandra närmare, det känns hur bra som helst. Vi är fan bäst. Älskar er.

IMORGON
blir det julklappar och god mat, hoppas jag!
I helgen ska jag passa mina syskon och ha tjejkväll med mina absolut bästa vänner, samantha&Jojjo. Åh, det kommer bli en till perfekt helg. Haha, blir galen när jag tänker på det. Längtar!
Nästa vcka är det julafton, yey! Längtar efter maten, granen, presenter och KALLE!
Veckan efter det är det nyår. Känner på mej att den kommer bli helt sjukt bra iår, Jag längtar efter att få ha min klänning.

Min älskling ligger i soffan och mår dåligt. för lite mat och för lite sömn.
Fast nyss vaknade han upp och sa :
"sug av mej då?!"
så jag tror det börjar bli bättre!

Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0