6/12

Hejsaaan.

Sitter hos micho nu, Max har gått och lagt sej och micho spelar. Jag glömde mitt godis när jag va hemma och lämnade nyckeln förut. Jag tror inte det finns så mycket kvar imorgon. Med tanke på att mina syskon är godismonster.
Seriöst, alla borde passa sej för dom. dom lurar i mörka hörn... Nej usch, Jag ska inte ge e mardömmar.

Ja, Fredagen blev inte riktigt som jag tänkt.
Det blev lite fest, lite alkohol och sen sova. Menmen, jag ska inte klaga. det va faktiskt en helt okej kväll. Va la bara lite besviken för att jag hade stora förhoppningar av kvällen. Hhaha, jag tycker jag låter så vuxen när jag skriver idag. Det är dom dä jävla "vuxenorden" som " stora förhoppningar" och " besviken" .

Lördagen va ganska mysig, Gick upp vid 4 någon gång. Gick hem till Jojjo och kolla tv med henne och samantha. Bakfulla små barn va dom allt. haha. as kul.
Senare under kvällen blev det Matlagning,film,godis,sexnovell(haha),failporrfilmer och lite vin.

Jag har blivit värsta facebookspelartönten nu, Jag spelar mafia wars och farmville. Haha, vilket liv jag har..




 

 

 



Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0