02:03

Fan , jag ska upp halv 10 imorgon. Hur fan ska det gå ?
När jag kom hem va jag as trött, men nu är jag pigg igen.

Ikväll har jag vart hos Micho, Fast han låg och sov i datorstolen, Jag och Jojjo satt och kollade på Pippi långstrump, haha det är våran nya grej. Pippi är fan grym, så jävla roligt. I första eller andra avsnittet låter det verkligen som att hon säger "min pappa är negerkung", Jag ska leta upp manus och kolla om det stämmer.

Det bästa i pippi på de sju haven är i detta klippet vid 3.10
Jag ÄLSKAR det. kan inte sluta skratta



Kommentarer
Postat av: fröken elin

jag åt nudlar igår!!!!!! måste blivit inspirerad av din nudellåt 8)



LÖKSOPPA....GOTT?? jag äter hellre koskit. faktiskt! eller...mjaa.



åååå tack! ha en go fredag ska du sitta hemma å kolla på pippi ?

2009-09-11 @ 13:17:17
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Mia

haha, det där var ju något! (;

2009-09-11 @ 16:57:52
URL: http://notapoet.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0