12/9

Tjo! Det är kul att det fortfarande är någon som läser min blogg även om jag suger på att uppdatera nu för tiden.

Igår va ju en lite konstig dag. Den va as bra i början, Jag, Jojjo och Micho började tvätta runt elva på morgonen, SJUKT mycket tvätt, Vi hann inte klart med allt. Och ändå tvättade vi fram till 6, Sen fick jag och Jojjo våra öl, Max hade hunnit komma också.
Det blev lite matlagning och vikning av tvätt.
Sen kom det en massa folk, Några kanske fick i sej lite för mycket. Och det blev bråk, Jag fick panik hämtade alla och tillslut efter några smällar fick dom lugnat honom, vill inte skriva här vem det va!

Men trots allt va det en as mysig dag! :D

Jag ska lägga in bilderna snart, Men nu ska jag dricka upp kaffet och duscha!

Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0