14/9

Gooodmorgon alla glada folk!
Jag mår sjukt mycket bättre nu när jag har fått mitt kaffe, Jag känner det verkligen i huvudet direkt efter första klunken, haha!

Det blev inte frukost till Micho&Max idag eftersom att jag sov alldeles för länge, Jag får la gå dit och göra middag till dom sen, haha. Pommes och fisk typ ? ;)
Nu kommer mina syskon hem, Dom ska få städa lite. det ser ut som fan i köket varja morgon efter att dom har gått hemifrån.



Ja, såhär ser jag ut nu. Visst är jag snygg ?
Gårdagens smink,lite svettig typ (haha?) och trött.


Kommentarer
Postat av: fröken elin

vart är kuddbilden? jag vill se kudden!!! 8)



ååh vilken bra ide! om jag bar ahade vetat hur man la upp videor på bloggen som man själv gjort så vesst. men nu kan ja itne det . synd. ha en skojsig dag yee

2009-09-15 @ 12:30:34
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0