16/9

Godmorgon!
Jag borde faktiskt ha gått upp tidigare än halv 14 idag, eftersom att jag ska upp 8 imorgon typ. Jag kommer somna om jag ska behöva sitta och lyssna på när nåhon står och babblar om cv.

Igår var det iallfall en spännande dag, Jag tänker inte gå in i detaljer på vad allt gällde menmen.

Klockan 8 rusar det in 8 poliser och gapar, Jag, Max och Micho fattar inte vad som händer så max myser lite, Micho ligger med röven i vädret. Vilken vacker syn!
Jaja, Vi sätter oss upp och får klä på oss, Micho gör klart för poliserna att han "snear sönder" Sen kollar poliserna igenom min kamera, och jag fick lite gråt ryck eftersom att det finns väldigt privata bilder på den, Det är sånt man inte vill att någon förutom ens pojkvän ska se.
Då får micho ryck och börjar sparka i väggen och skriker "jag snear".
Ja, han fick sånna där häftiga handklovar (eller vad heter det), Sen följde dom honom ner till bilden. Jag och Max fick åka i en annan bil.
Väl framme får vi göra pisseprov, lämna dna skit och sen blir vi förhörda. Jag och Max får skjuts tillbaka av poliserna vid halv 12. Eftersom att dom har husransakat Michos lägenhet är den låst och vi kommer inte in, Vi springer hem till Hampus och sitter där.
Micho kommer hem vid kvart lver 4 igen, Vi har plockat blommar till honom och så får han massa kramar och pussar!
Jag har fått ta min dator till Micho nu eftersom att dom tog hans igår, Och Max telefon tog dom också.


Nu ska jag bege mej hemåt för en kopp kaffe med min mamma, Sen ska jag nog dra med mej Jojjo hit. Vi måste städa lite, det ser ut som helvette här inne igen!

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en fin kväll (:

2009-09-26 @ 23:34:05
URL: http://dellas.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0