17:13

Nu har jag duschat och börjat fixa ordning mitt rum, ser lika hemskt ut som det brukar. Jag fattar inte hur jag lyckas få det såhär stökigt så fort, Längtar tills jag får en vanlig säng igen så jag slipper bäddsoffan!

Jag har inte fått tag på min farmor än så jag ska antagligen inte åka dit, Men får se om hon svarar om en stund :) Idag ska jag äta en av mina favoritmaträtter, Indonesiska grytan, eller hur man nu skriver. Det är köttfärs blandat med mamma saker , så det blir en jävligt god sås. Och så har man ris till , Lite jordnötter och majs kan man blanda i också, Mumma!

District 9 va jävligt bra, Jag trodde inte att jag skulle tycka om den. Men den är mysig, sorglig men häftig typ. haha


Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0