25/9

Hej! Tappat suget för att blogga som fan, men nu har jag inget att göra för Jojjo har däckat i soffan och ingen annan är hemma. Och sen vill jag skriva lite hur jag själv känner.

Jag känner helt bortputtad på något sätt, Är sjuk och orkar ingenting, det blev fest och vad kan jag göra ? Inget, ligga i soffan och må skit, sen fick jag hjärtklappning. menmen, Jojjo bryr sej iaf.
Hatar att känna mej som ett fucking andrahandsval, kanske helt fel ord. men kom inte på något annat. Jag snear. Nu ska jag göra något. dricka öl. Punkt

Kommentarer
Postat av: Emma

think I know the feeling....

2009-09-27 @ 03:42:36
URL: http://sawemark.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0