7/9

Tjohej.

Nu kom jag hem, det blev övernattning hos Micho inatt.
Igår mötte jag Samantha&emma vid tåget, dom hade fått med sej oscar också. Vi gick till Micho och satt där hela kvällen, Det blev en del sprit.. Det va så jävla läskigt för ett tag blev mina ben som nudlar, Haha.
Sen va det lite tjöt och annat, orkar inte skriva mer om det nu.

Imorse vaknade vi alla upp vid 2 , Satt och kolla när max spelade något spel.
Ja, det va la det.

Jag funderar på att ta en låång varm dusch, fyfan vad skönt.
Jag lägger in bilder och så sen, Jag måste dricka mitt morgon kaffe nu.


Kommentarer
Postat av: Heyli

men aaah vad avundsjuk jag blir! kan tänka mig att de var grymt! åååh... :)

2009-09-07 @ 23:48:47
URL: http://heyli.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0