Film

Nu sitter jag i soffan med en kopp med varma koppen i, haha. Potatis och purjolök typ. Älskar att äta varma saker som bara rinner ner när jag har ont i halsen, så skönt. Fast jag vet själv att det blir värre efteråt.

Jag ska iallfall hyra en film och äta Godis, Hatar att vara "sjuk", Känner mej så hjälplös på något sätt, Är bara trött och hängig. Men det är mysigt när folk tar hand om en , haha!
Mötte Jojjo en stund förut , Vi satt och sög på våra "big baby pop" och va sjuka tillsammans, Mysigt!

Just det, Jag fick ju min mens idag också. inte kul, MEN jag kan ju börja med mina p-piller igen, smart jennifer :)

Nu vill jag lägga mej ner.
Haha, det kanske inte är så synd om mej, jag ser inte "sjuk" ut alls, haha!


Kommentarer
Postat av: Mattias

ajjemen vad har du gjort idag då?

2009-09-03 @ 00:02:32
URL: http://mattiaswikman.webblogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0