8/4

Tjo!

Kan verkligen inte förstå att klockan bara är halv 2. Känns som att det borde vara mörkt och bedtime nu. Haha, kanske för att jag inte har sovit än ?

Seriöst. det är så sjukt mycket spring här, Känns som att det är en jävla polisstation. Dom är alltid här i närheten. antingen här, eller i byggnaden bredvid... Just nu är dom i en lägenhet under iaf. västa CSI. haha!
men iallafall,  Dom har verkligen inget liv. Plus att dom aldrig tar av sej skorna. Kanske ska börja köpa plastskydd som dom kan låna ? hahaha.

Jaja, Jag är fett uttråkad. sitter och läser bloggar, kollar tråkfacebook och bilddagboken , Jag har inget liv.
Men jag känner mej lite duktig, ringde peter förut , min handledare på arbetskursgrejen. Men det va fel nummer, Haha.


Sommaren är nära nu, jag känner det.
Eller så är jag bara hungrig.
Lägger in lite sommabilder iallafall..
det gör mej glaaaaad.


 



Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0