Börja om ?

Fett länge sen jag skrev i bloggen nu. Tänkte börja lite smått igen iallafall. Nu ligger jag i soffan och softar , borde egentligen sova.. Måste upp och jobba idag. Jaja.. I onsdags fyllde jag tjugo , så jävla nice och det blev självklart systemet. Tror nog att det är mitt nya hem ;) Hade middag hos mamma med familjen och sen blev det öl hos oss. Haha alla tröttnade på att vara inne så vi drog ut och åkte snowraser. Det blev MÅNGA vurpor kan jag lova. Önskar att jag hade avas på film , haha. Vid nio på morgonen gav vi upp och sov hela jävla dagen! Men nu dör mina händer , är för jävla svårt att skriva på en iPod.. Dags att störa Micho .. Han är med sin älskling ... Datorn :)

Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0