15/2

Hej!
Det är så skönt att kunna gömma sej i bloggen ibland. Bara skriva och sluta tänka på allt.
Jag vet inte varfö men jag har böjat oroa mej mycket, Jag vet inte vad det är. men har jag inget att göra blir jag orolig.

jag måste skaffa ett riktigt jobb nu, vill kunna köpa kläder, resa i sommar och till hösten, äta thaimat, gå på bio. köpa fitidkort.. det finns så mycket man vill men inte kan. Jag snear!


Jag drömde om min lillebror inatt, en av dom som bor i sundsvall. Joakim.. Kan knappt fatta att joakim och anderas finns, men det gör dom. andreas har jag träffat fyra fem gånger tror jag, Joakim några gånger mer. Konstigt, att ha en familj man inte känner ? väldigt skumt..
Jag tror inte pappa bry sej så mycket. Jag saknar honom ibland faktiskt.

Jaja, skit samma..

Jag är ölsugen, har inte druckit sen nyår. det känns sjukt, haha. Fast bra för kroppen! Det får bli en riktigt ölkväll snart, chips, jojjo,micho,calle,oscar,viktor och några lådor öl.
Najs.

Längtar till sommaren också. har så mycket planerat. Campa på udden, havsstenscamping, high chaparral, skara sommarland. ja, vi åker dit bilen tar oss. Kommer bli feting bra!

Min kamea är fortfarande inne på lagning så det får bli lite mobilbilder. :(

Nu ska jag kolla tv och göra mer kaffe... HIHI!



Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0