19/2

Tjo!

Hade egentligen velat fortsätta sova, men eftersom att jag inte gick till arbetsfrmedlingen igår måste jag dit idag, Fyfan! Jag är verkligen inte sugen, men det måste göras. kan ju be henne skriva på papprena så jag får mina pengar också.

Igå tog jag massa kort med min lilla baby, as najs att den är lagad. antar att et kommer bli en del bilder nu, som när den va ny. släppte den ju aldrig.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, jag hade velat dricka öl, eller åka utomland och dricka öl. fyfan vad najs!
Här tar ju snön aldrig slut, den börjar smälta och nästa dag kommer et hur mycket som helst igen, jag tror den nya istien är på g. Borde utrusta mej med massa nödvändiga saker, som jojjos jätte mjuka filt, varma skor och kolla upp en lämplig grotta att bo i, låter mysigt va ? :)

Jag är övertrött, ja!


Jojjo igår ^^



Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0