2/2

Hejsan!
Tisdag idag, jag tycker att det känns som en tråkig söndag. Jag mår illa och känner mej fortfarand inte helt bra. Hann inte städa upp allt igår, men köket blev klart iallafall. och så började vi i vardagsrummet. Får fortsätta med det sen när micho kommer hem från mötet med sin advokat.
Nu är reklamen slut...
Nu är programmet slut...

Jag har ätit upp häften av mina vindruvor, dom får mej att inte må illa.. as bra!

alltså, tänkte på en sak när jag läste kissies blogg. det enda hon skriver hon är hur snygg hon är, hur dåliga andra är, hur mycket pengar hon har... det är samma visa hela tiden. Hon kommer aldrig med något nytt. skit tråkigt.

Dags för macka och kaffe.

Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0