11/3

Tjo!

Nu är jag hemma igen , Vi åkte aldrig hem igår utan åkte till max och sen sov vi hos Oscar&Julia.
Hittade ingenting i stan igår, men idag köpte jag ett grått linne med en tiger på och en blå tröja med tryck där bak, båda från carlings. Mums!
Iallafall, Vi mötte max i stan och så bestämde sej alla för att åka dit, Hade skit mysigt. åt massavattenmelon, choklad och vitlöksklyftor. Haha. Vilken blandning. Vi lyssnade på massa mysig musik och Carl fick ryck och bara låg och tjöta. Ingen fattade någonting. Sen när han somnade målade vi på honom. haha översrmen och hela ryggen. snyggt.
Vi gick hundra år hem till Julia klockan 4 och sen somnade alla runt 6.. och det sjuka va att jag vaknade klockan 12 imorse, hur pigg som helst. men nu, efter ännu en dag på stan känner jag att sömnen smyger sej på. sitter och slänger i mej kaffe medans jojjo,julia oscar och micho spelar något nytt spel micho har köpt, liknar GTA.

Imorgon blir det upp tidigt och sen är det äntligen helg, sooova . utan att behöva tänka på ringande klockor och tåg. ska bli sjukt skönt!




Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0