22/3

Tjo!

När jag stog och pratade i telfon med samantha nyss kom jag på en sak, mina syskon fyller 12 på fredag. Julia är ju tjej, henne är sjukt lätt att köpa till. men Oliver, haha han är ju kille. Vad köper man till en kille på 12 år ? Jag kan verkligen inte komma på någonting.
Jobbigt..

Nu sitter jag och tar det lugnt, Har gått runt svettig som en gris och storstädat, Hehe. Fast jag har inte hunnit diska klart allting än. det blev för varmt. Men en liten paus förtjänar man väl alltid ?

Haha, min syster är rolig. pratar med henne på msn. Hon berättar exakt vad hon ska göra efter hon har skrivit brb två gånger...
Kul grej.

Nej, Idag blir det hem till mamsen och äta. ska bli härligt att få dricka lite vanligt GOTT kaffe igen , Jag behöver verkligen köpa ny kaffekokare, Michos är inte så bra. synd bara att allt ska vara så jävla dyrt nu för tiden.

Just nu känns det som att jag sjunker längre och längre ner i stolen , Jag känner mej sjukt liten. Jag hade behövt en högre stol. eller så köper jag en barnstol och sätter mej i . Får sjukt ont i nacken. aaaah,dööör.

Måste ställa mej upp.
Hej!



Kommentarer
Postat av: luffi

håller med!



mina ögonbryn är mörka min hy är lite mörkare och passar bättre till brunt! så nu får jag hålla mig till det! hehe



allt bra annars idag!? kram

2010-03-23 @ 12:49:47
URL: http://www.luffi.se

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0