3/3

Tjo!

Nyss ätit mat , är mättare än mätt. Min mage sprängs snart!
Om en stund ska jag&micho gå hem och hälsa på min lilla mor, saknar henne och hemmakaffe.

Det va svin kallt att åka runt på Volvo idag, vi fick åka något tåg utan fönster, och när vi skulle av fick vi inte upp dörren , alla stog och glodde. haha!
Efteråt på väg in till stan hoppade jag av på fel hållplats och fick gå as långt, Men tillslut kom jag in till stan. Mötte upp Samantha och gick runt och kollade lite. Hittade massa roliga grejer som jag ska köpa när jag får pengar. Lägger in en bild på den klockenaste saken sen , Haha passar alla killar som älskar datorer kan jag ju säga!

Kom hem vid tre , och efter det har jag inte gjort någonting. skit segt.
Jag vill ha sommar nu, livet är sjukt tråkigt under vintern. Händer aldrig någonting.

Nu måste jag försöka få upp micho ur soffan så vi kan dra.
gladmun :)

Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0