4/3

Tjo!

Nu ska vi slänga oss i sängen med vasin påse chips och lejonkungen, eller någon zombiefilm. As mys!
Det blir upp tidigt imogon också , Och på kvällen ska vi äta middag hos Michos mamma. Har jag fått mina pengar köper jag en låda öl också, Bara så att det finns hemma. man vet aldrig när festen dyker upp.

Nu har vi vart hos hampus och kollat film. Träffade Jojjo en snabbis också. TREVLIIIIGT.

Tänk om man va en fluga , eller en lus. Vilket tråkigt liv. Fast värst hade nog vart att vara en manet. Dom åker runt och blubbar. bränner en och annan människa. sen blir dom kastade och trampade på. Undrar om dom känner någonting ? Hur får dom barn ? Jag dör av nyfikenhet. Om någon vet , säg !

JAG VET, GOOGLADE! "Maneter förökar sig genom att hanarna sprutar sperma direkt i vattnet som honorna fångar upp med sina munnar"
Haha, sjukt.

Puss på micho!





Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0