7/3

Tjo!

Sitter och har precis fixat Michos farmville, haha han tycker att jag är as snabb. fast egentligen är det bara han som är otroligt seg, Jag lovar!

Det blev inte så mycket kort på väg till jobbet idag, min kamera dog typ fem minuter efter att jag satte på den, haha fail.. Menmen, Jag&Jojjo va as snabba idag, Vi städae på 40 minuter, tiden flyger fram när man hör Jojjo sjunga högt samtidigt som hon går runt och moppar. Önskar att jag filmade henne. haha.

Annars har det inte hänt så mycket idag, Micho sitter och småkliar mej. fast nu slutade han . Nu ska han hoppa från fotöljen till sängen, och neeeejdå. en säng kan inte gå sönder. haha

Nu ska vi gå och lägga oss, kolla på film eller något ! hihi.
Just det, såg en grrej hemma hos mamma förut, as läskigt. Handlae om gängmedlemmar och shit. Helt sjukt hur mycket dom förstör sina liv. Det va en mamma som föloade båda sina söner inom 8 veckor. stackarn, Båda sönerna hade barn också.

Menmen , GODNATT!

Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0