9/3

Tjo!

Shiiit , jag dör. Det är sjukt mycket razzior här i området nu.  Vad kan det bli . Tre stycken på tre veckor. haha, polisen är verkligen galna. Dom sitter utanför och spanarr hela tiden känns det som. Kul liv ? Varför inte åka iväg och fånga bad boys/girls eller våldtäktsmän i stället ? Det hade vart bättre. eller mördare. haha.

Haft en bra dag, Mina pengar hade kommit. nästan 6000. Jag blev överlycklig. haha , så nu är månaden räddad. Vi åt och michos mamma iaf, as gott. och hans ena lillebror är verkligen kär i mej, går runt och kramas och ska leka hela tiden. Hur sött som helst!!! Min nya pojkvän, i smyg ;) haha!

Nu är jag helt hyper, haha är cp glad. vet inte varför men jag fick en underbar energi nyss. hoppar runt och cpar. Jojjo står i duchen, sen ska hon komma ut och dansa med mej. Vi ska stampa, jag och hon. haha!
Nejmen, vi kanske ska iväg till en kompis. Blir nog skoj :)
Hoppas alla andra har en super duper bra tisdag! för jag ska ha en toppen bra!

Älskar allt och alla.
hihi!

Låten vi lyssnar på nu :

Grym!


Kommentarer
Postat av: sandra

svar; ooh tack så mkt!

2010-03-09 @ 22:36:10
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0