Halvårsdag!

Godmorgon.

Idag är det min och michos halvårsdag, Härligt! Vi ska bara vaRa med varandra och mysa. Det blir säkert något gott att äta också.
Sjukt hur fort tiden går egentligen, Känns som igår jag träffade honom. Min lilla makrillsburk, Älskar dej , mer än allt!

Drömde en as cool dröm inatt, Haha. Jag skulle på bio med några kompisar. så kom vi in, det va typ shrek vi skulle gå på. Allt godis man köpte gjorde så att man blev helt bäng i huvudet. Popcornen va helt galna, man blev snurrig och skrattade åt allting. Typ som att vara full. Sen fanns det massa fräcka saker, åt man dom såg man grejer i syne och sånt.

Arbetsförmdlingen ringde nyss , Hon har skickat in mina papper men mina pengar har inte kommit än. Hatar försäkringskassan. dom suger verkligen.. Jag får ringa dit och kolla vad det är för fel.

Jag snear, nu ska vi tydligen hem till Michos mamma och äta.
kul..


Nej, FRUKOST NU!
kaffe :D


6 månader <3



Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0