04.31

Killar och deras jävla crossar. Fyfan. utrota dom. Visst, det kanske är kul att leka lite. men seriöst. halv 5 en fredagsnatt när man antingen festar eller sover så är dom ute och kör som galningar. Jag hööör dom ..

Har inte hänt ett skit idag , va ute och grilla korv och annat förut. Mysmys, synd bara att elden tog trehundra år att starta. haha  , när den väl va bra tröttnade alla så vi drog hem och kolla film istället.

Nästa vecka kommer vi antagligen flytta också. Kommer bli sjukt najs. Härligt att ha en tvåa så man kan få lite space. Kan lova att man blir tött på att ha kompisar som sover hemma nästan varje dag , speciellt när man bor i en etta. Micho har tänkt ha datorrum i garderoben ( en stor ). Jag går sönder, jag vill ju ha alla mina kläder där inne. som en walking closet. Dags att börja övertala nu kanske ?

Nej , nu är det tomt i hjärnan.

 

 


Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0