Träningsvärk överallt.

Jag kan inte gå, jag har så ont ontont.... OOOONT för fan! Mina ben är som stela pinnar. Jag va ju så smart att jag tog på mej kängorna när jag skulle ut med nikita igår. HUNDFAN drar och springer.. Ni förstår kanske ?
Aja.. lite träning får jag ju iallfall.. så nu ska jag sluta klaga.

efter den 20:e november ska jag gå med en fotograf , praktik. Fett kul ska det bli , och jag ska vara så duktig jag kan. haha. Hade vart underbart att få jobb nu. speciellt som fotograf. aah , Längtar!

Annars står allt still. det händer ingenting. Skit tråkigt.. Och pengarna tog slut lika fort som dom kom , Borde be mamma ha hand om mina pengar så jag slipper se dom. Det bränner hål i fickorna när dom bara ligger där.
MEN, jag hade kul för pengarna. Nya kläder, skor, fylla , bio .. eh.. och mat då.. Haha...

Nej, nu ska jag slänga mej i soffan och vänta in micho. Det låter som att det går något kul på tv. Tvn skrattar iallfall.. Det gör inte datorn så nu går jag. Hej :)

Mina nya bebisar..

 


Kommentarer
Postat av: wazup /♥ shawty

Bodde du här hade jag lätt tagit med dig till skjutbanan, men låter som att jag hade hållt mig på avstånd om du är lite klantig ;* hihi nejdååå!



Ja, det fan roligt och man känner sig som en riktig 'pang' brud när man står där och siktar på tavlan (höhö, åh vad torr humor jag har....)



Men yaaay, vad är det för praktik du ska göra? Eller med en fotograf ser jag ju, men är det för en tidining, företag eller vadå? :D hoppas att du får visa vad du går för och kanske får kontakter till framtida jobb :D



Puss och kram på dig snygging!

2010-10-13 @ 17:41:42
URL: http://wazup.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0