nattinlägg

Ligger i min gamla säng nu, känns helt sjukt! den är så jävla stor och ensam!
Har bunkrat upp med kuddar som jag ska krama inatt , Kände att jag måste ha någonting bredvid mej. haha , Tyvärr saknar kuddarna någonting som bara micho har! Men men.. Freeeedag.. mums :)









Okej, jag hade planerat att skriva om illuminati , jag skrev ett as långt inlägg. det försvann.. OCH JAG TÄNKER FAN INTE SKRIVA OM DET..
..Inte idag iallfall , Det får helt enkelt vänta tills imorgon!
Fan , jag som va så stolt över det inlägget. Kände mej fan smart för en stund, haha!
Men för att trösta mej lägger jag in en bild på illuminatis mest använda symbol.
Tror faktiskt att en del kommer känna igen den.
eller ?




Nej , nu ska jag mögla iväg framför tvn.. natti..
Puss på min pojk i norge!


Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0