Vår!

Godmorgon! Ligger hos Michos mamma och tar det lugnt i soffan. Om en stund ska jag gå ut med fille och sen hem och väcka Micho och Liam för jag antar att dom inte är vakna än. Skönt att det äntligen är helt okej väder ute , har saknat att ligga ute på taket och värma sej i solen. Funderar på om jag ska beställa hem en bikini. Har fortfarande inte hittat den perfekta vita. Fett segt. annars händer det inte så mycket. Jobbar , äter och sover typ. Har vart så jävla trött det senaste, skit jobbigt! Tycker ändå att man borde ha vant sej vid att gå upp tidigt efter en månad ? Hur ska det bli sen när jag har heltidsjobb då ? Jag kommer ju seriöst bli en. Zombie , Antagligen se ut som en också ;) haha. Nu ska jag iaf ut och ta en cigg. Sen ska jag försöka lista ut hur man får in bilder k bloggen från IPhonen . Nice!

Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0