Slut på helgen.

Ja, då va ännu en helg slut.
I fredags åkte jag in till stan med Micho och hans kusin Viktor.
Vi gick mest runt och kollade, fick med mej 3 par trosor och några öl hem och Micho fixade ett nytt abonnemang.
När vi kom hem tog vi några öl och blev helt galet trötta, gick och la oss redan klockan 9, haha men vi sov skit dåligt natten till Fredagen.
Lördagen spenderades i soffläge, kollade på modig. Mysig film faktiskt.

Idag har jag vart hos mamma och på jobbet, trodde aldrig att jag skulle komma fram med min hämndiska träningsvärk men det gick.
Har ALDRIG någonsin haft sån träningsvärk som denna gången, gjorde några ben och rump övningar här hemma och i Lördags kunde jag knappt gå. Haha.

Imorgon fyller Michos mamma år så vi ska dit och fira lite på kvällen.

Nu ska jag snart sova. Hejdå




Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0