6/4

Hejhejhejhejhejhejhej.

Jag går sönder , Hade ju lagt in alla mina videos så jag kunde lägga in dom. men vad tror ni händer ? Micho rensar datorn. snear. Hade jag inte vart så lat hade jag lagt in dom igen. men det känns så ansträngande att stoppa in sladden i datorn , ta telefonen och trycka in sladden. sätta sej på röven i stolen igen. och bara trycka KOPIERA.

hmm.. Jag kanske gör det snart, nu när jag skrev det lät det inte alls lika jobbigt.

I lördags låg jag och micho ute på balkongen och solade. snacka om sommarkänsla, så sjukt najs.

Onsdag blir det ny tatuering igen, JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET ATT JAG KAN DÖ. nästan.. blir nog sista innan sommaren, om det inte dyker upp otroligt mycket pengar. haha.

Orkar inte skriva mer.
Hej
Just det, micho har skaffat sej septum också ^^


somras!

Va bara tvungen, jag&min jojjo!

Snyggingen!

sola!

spegelbild

älskling

Puss

 

 

 


Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0