6/3

Tjo!
Har inte orkat skriva , fick ingen tid igår och idag är jag sjukt trött.
Jaja, Det skulle ju inte bli något stamp igår egentligen men det blev det. Hade as kul, Fast det va ju lite tråkigt att alla utom jag ville åka hem så jävla tidigt. Har en liten film, men man ser inte så mycket. Kanske lägger in den imorgon.
Max va duktig när han spelade också, Synd bara att det va så lågt i början.
Längtar verkligen till nästa!!!

Idag har vi bara sovit och så har jag vart hos mamma och ätit. Nu håller vi på att tvätta och städa. Orkar inte... Jag vill sova. ta det lugnt. Man städar inte på kvällen. så är det bara, haha!

Jojjo är här också. Hon kanske ska på connected inatt. JAG SNEAR! dödar henne.

Mina bilder kommer in när jag orkar gå en trappa ner till grannen och hämta sladden. Och nej, jag är inte lat. Mina ben har trillat av . hihihihi

Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0