Tisdag

Morsning! Är så jävla trött. Micho väckte mej vid 6 idag. somnade om en stund. men när han gick blev det så tyst, haha!
Fick köpt lite grejer på allum igår i alla fall. Mn tyvärr ingen jacka. som jag trodde. Hittade bara en men den va tunnare än den jag har så det är ju ingen ide. Hatar att köpa vinter kläder , det suger röv!

Såg även trailern på Pirates of the caribbean 4 idag , Niiice. Sommarn 2011 kommer den. Jag döööör! synd bara att Orlando bloom och keira knightley inte är med. Det drar ner filmen lite faktiskt.
Orlando, keira och johnny är ju dom som gör filmerna så jävla bra.

Nej. nu har jag inte så mycket mer att skriva. ska slänga mej i duschen och hoppas på att piggna till lite.
Haaaj!






Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack :D

2010-12-14 @ 12:47:20
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0