20/2

Hej.
Jag kan ju böja med att skriva att gårdagen va en händelserik dag, kvällen iallfall. Kvällen blev int riktigt som vi hade tänkt oss, det är la sånt som händer.
Man vet verkligen inte vilka man kan lita på. usch!
Mer säger jag inte.

Idag ska vi nog inte göra någonting, Micho&Viktor ä nere och köper pizza nu. sen ska jag kanske gå hem och träffa mamma en stund, och så har jojjo bakat bullar som vi ska äta. Mums.

Igår va vi inne i stan också, Kollade runt lite. och eftersom att jag har missat att skicka in papper för pengar i tre månader få jag massa pengar från arbetsfömedlingen, Därför blir det att köpa ny dator om tre veckor. Hittade en fin. som inte va allt för dyr, 6000. as bra!
Längtar

Nu kom pizzan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0