24/2

Hejhej!

Nu är jag hemma från kusgrejen, vi fick sitta och skiva i massa saker om jobb och sånt , Haha, det kändes som att det va samma frågor om och om igen, för jag svarade likadant flea gånger om.
så det kan bli.
Men imogon ä jag iallfall ledig, ska nog in till lerum en sväng och lämna in ett papper så att alla pengar kommer ungefär samtidigt, najs!

Mina hörlura är borta så det är verkligen skit tråkigt att åka tåg nu, Jag baa sitter och kollar rakt in i väggen typ. Vilket liv alltså. Haha!

Jag tror iaf att jag ska diska, duscha och sen slänga mej i soffan md mitt godis. Mums. När micho kommer ska jag dra med honom ut och ta lite kort. Man måste ju ha några vinterkort iaf.


Kommentarer
Postat av: benita

Sv; tack =)

2010-02-24 @ 13:13:52
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

oh tack så hemskt mycket sötnos! Fast dock är det löshår... :/

2010-02-24 @ 13:15:45
URL: http://hanshen.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0