5/7

Hallååå.

Är så jävla trött på floda , Man kan ju inte ens leva utan att folk ska lägga sej i. Nu för tiden vet alla andra mer om en själv än vad man vet själv. haha! Usch! menmen. Om en månad bär det iväg. Tänkte tågluffa. Kommer nog bli kul! Hoppas bara att det blir av nu. annars åker jag fan själv ^^

Snart blir det väl dags att skaffa sej ett jobb också. Behöver massa nya grejer hem , tavlor , gardiner , matbord , stolar. blääää. jag dör på att beyhöva köpa sån skit. Menmen det behövs.
Om ett tag KANSKE vi flyttar igen. Pallar verkligen inte grannarna. alla är ju helt skruvade i skallen. KLagar på allt. Vi har bott här i ungefär en månad och nästan varje dag är det något nytt. Förstår verkligen inte hur kul det kan vara att ge sej på någon bara för att man inte sitter ensam hemma och glor på tv hela dagarna.. haha! Patetiska jävlar.

nu sitter jag här med en kall öl iaf. sjuuukt gött. alex har däckat i sängen och fes precis i sömnen, haha. Jag dog. Åååååh, kan inte micho komma hem så vi kan laga mat. Dör ju av hunger här.

På tal om någonting helt annat,. gillar bloggen "weregoingdown" .
SJUKT roligt ide. Jag måste ju göra något liknande någon gång, synd bara att jag är så lat. Lär ju fuska sönder och ta bussen istället. haha!
Menmen. dom måste ju ha sjukt kul på vägen. se mycket saker, träffa nytt folk.
Är riktigt avundsjuk på dom!

Just de, klippte av håret.LOVE IT! brukar alltid vilja gå tillbaka och ha ihjäl frisören. men avas mamma är riktigt duktig!

innan ;)



Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0