4/3

Jag kom på en sak igår när vi kollade på Lejonkungen , Dagens barnfilmer ska alltid vara så otroligt snälla. den "onde" blir antingen god eller försvinner. Dom säger inga fula ord osv.. Om vi nu tar lejonkungen som exempel. Simbas pappa dör , scar dör , kovos mamma dör. visst. Mycket död. men ändå, det finns lycka kvar i filmerna ändå. ett annat exempel är pippi långstrump , Hon säger Negrkung på ett ställe . Hade dom gjort så i dagens barnfilmer hade den inte fått visas . tycker det är sjukt. Jag blir arg. Mina barn ska bara få se BRA barnfilmer.

Jag är iallfall hemma igen , funderar på att sätta mej och kolla på Lejonkungen tre, hann bara se dom två första igår . Hihi, as najs!
Madde sms förut också , stamp imorgon. Hoppas att vi kan gå. det hade vart sjukt kul. Dricka öl och dansa loss. Peerfekt!

RÖV, kom på att mobilsladden ligger nere hos matte. Jag som ville lägga in musik på telefonen. dåligt.

Kommentarer
Postat av: emelie

tack så mycket :) så bra! jodå med mig är det också bara fint ;D

2010-03-04 @ 13:05:25
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0