4/3

Godmorgon!

Då va det snart dags att ge sej iväg , Idag ska vi kolla på film. Haha. säkerrt skit kass. förstå verkligen inte hur den här kursen ska hjälpa oss. Vi svarar på frågor om jobb , hur hjälper det mej ? kanske blir bättre om ett tag. HOPPAS!

Inatt hade jag en as hemsk dröm , mamma&anders hade satt upp kameror överallt. så dom såg allt jag gjorde. det slutade med att dom vill få mej att flytta ifrån micho , och jojjo ville dom inte heller att jag skulle vara med. Dom jagade mej överallt. och jag har aldrig sett någon så arg. skit läskigt.

LEJONKUNGEN , för att påminna mej själv lite.

Måste leta efter en tröja.


Kommentarer
Postat av: Moa

sv; hahah ja verkligen!

2010-03-04 @ 10:25:18
URL: http://moaolssons.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0