8/3

Tjenistjenis.

Jag har seriöst väntat på att få datorn hela dagen, Nu! Klockan tjugo i ett är den min... MIN BARA MIN. okej...

Både jag&Micho försov oss idag så vi stannade hemma. Har inte gjort någonting faktiskt. Har vart en skit seg dag. Inga pengar, Inget tågkort. Vad fan kan man göra då lixom ?
Oscar&Calle kom upp och lekte med oss en stund iallafall. Kollade på videos med polisvåld och rökte vattenpipa, myspys. Haha, tog massa sjuka kot också. Calle får faktiskt skylla sej själv att dom kommer upp här. haha!

Haha, sienfeld är på tv nu. Jag går sönder, dom är ju så jävla korkade allihopa. Haha. Nu handlar det om något bröd. dom ska få in det i lägenheten utan att någon ser, haha använder ett fiskespö och så står dom som inte skulle se bakom. Hahah. alltid lika korkade. Älskar den serien.

SÖNDAG!

MÅNDAG!

 

 


Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0