Norge!

Micho ringde för en liten stund sen , Han hade fastnat i tullen och hade blivit lite sen. Haha , otur!
Menmen, Nu är det bestämt. Jag åker upp på Fredag , vi kommer till och med ha en egen liten lägenhet att bo i där. Det blir nog skit bra! Men nu måste tiden gå fooort!
Tänkte iallafall gå till mamma om en stund , har inte så mycket mer att göra här. Plus att jag ska upp tidigt imorgon , tänkte ta en sväng till stan med mamma. Hon vill kolla jeans , efter det ska jag träffa Samantha. Det blev inte av idag , Hon hade för mycket att göra!
Senare ikväll ska jag lägga upp ett inlägg om illuminati , En helt sinnessjuk grej.
Mer än så hinner jag inte , nu ska jag ut.

Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0