Lördag

Hello!
Tänkte slänga in ett inlägg så min syster får läsa något annat än "onsdag" när hon kikar in här. Haha :)

Just nu sitter jag i soffan hos Michos mamma och kollar på Simpsons , vi har vart här och käkat middag och Micho har skruvat ihop ett skrivbord till sin lillebror!
Om en stund ska vi nog åka hem , vet inte riktigt vad vi ska göra , men några kompisar kommer över Så nåt hittar vi väl på.
Emil och Bella ville att vi skulle gå ut och grilla korv , haha galenskap.. Fast det hade nog blivit rätt kul.. Vi tog en sväng ute i skogen igår kväll. Jag och Bella hittade fetaste gången i en buske. Går inte att förklara , så jag försöker inte ens.

Har inget mer att skriva nu. Så slänger in en bild från förra veckan när vädret va helt galet bra och vi tog en heldag på stan!

Ps .. Visst stämmer bilden längst upp?

 


Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0