Måndag igen.

Godmorgon världen.

Vill börja dagen med att uppdatera alla mina söööta läsare om mitt ootrooligt roliga liv..
Dagens sanning , hehe..

Just nu sitter jag i köket och dricker kaffe , har precis ätit frukost och skrivit en lista på vad som ska handlas imorgon. Lyckas alltid glömma toapapper , trasor och kallops ? Men nu är jag förberedd.

Helgen har vart rätt seg , vi har suttit och kollat på massa zombiefilmer. Tycker det är svårt att hitta riktigt bra zombiefilmer man inte har sett innan , jag gillar verklighetstrogna zombies, inte sånna som i tex. Day of the dead.. Visst är det en väldigt bra film men hallå , zombies ska inte vara cp snabba och kunna klättra på väggar ? Overkill. Haha :)
På tal om zombies , måndag = walking dead. BÄSTA!

Idag tänkte jag iallafall tvätta resten av tvätten , städa toan och försöka få ner den gamla sängen i källaren så vi kan få ordning här nån gång.
Så ser min dag ut än så länge , kanske hörs sen hejdå.


Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0