Måndag!

Och så va det måndag igen. Inte för att det spelar så stor roll när man är arbetslös men ändå.
Det fick bli en sväng in till stan idag, lyckades självklart få med mej mer hem än vad jag skulle.
Jag fick iallafall köpt två par knä strumpor,strumpbyxor,linne,vantar och en tjocktröja.

Nu ligger jag iallfall i soffan med världens huvudvärk, lika trött idag som jag va igår. Fattar inte..om det blir likadant idag som igår dör jag.
Somnade vid ett och vaknade klockan tre igen och va helt galet hungrig så jag tog en macka och en bit tårta och efter det kunde jag inte somna om.
Somnade iallafall 1-2-3 (?)Timmar innan det va dags att gå upp och gå ut med lille fille.
Ska inte resa mej ur sängen om jag vaknar inatt. Punkt.

Nu tänker jag äta apelsin, Lakrisal och choklad. Sen ska jag försöka sova.
Gonattochhejdå!


Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0