NU KANSKE DET FUNKAR

JÄVLA PISS APP!!
Skrev precis ett rövlångt inlägg (tycker jag) men nu ser jag att allt jag skrev togs bort och så kom det bara upp en bild.. Jag dör, orka.

Tar det kortfattat istället.
Jag är trött som fan och nu lite smått irriterad över att jag måste skriva om.
Idag har jag vart hos morfar och ätit Smörgåstårta (gillar bara brödet och kletet) och chokladtårta.
Efter det fick jag skjuts till jobbet.

Nu ligger jag och halvglor på road trip, berg Pong. Jag har börjat hata sånna här komedi ungdomsfilmer för att dom suger helt enkelt, alla är nästan likadana och slutar alltid på samma sätt.. Så tråkigt att jag spyyyyr.
Här är lite tips på BRA filmer om någon bryr sej :
- enemy at the gates
- battle royal
- the boy in the striped pyjamas
- the road
- tropa de elite 1&2
- guds stad
- människornas stad
- interception
- platoon
- the hunger games
- high school
- 50/50


Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0