24/10

Okej , man kanske skulle försöka sej på det här med att blogga en sista gång.

Varje gång jag börjar skriva igen är det kul i några dagar sen tröttnar jag igen, men nu har jag ändå inte så mycket annat att göra om dagarna.
Arbetslös och fattig kallas det!

Idag har jag vart ute med Michos mammas hund , sen åkte jag till Billy och gjorde klart min älskade revolver.
Revbenen är verkligen inte det skönaste stället att tatuera , ett tag ville jag nästan resa mej och gå därifrån men vill man vara fin får man lida pin.

Blev rätt seg när jag va klar , så drog hem och käkade lite thaimat.
Kul att veta..

Nu ligger jag i soffan och har precis tittat på ink master , faktiskt ett av dom få svenska programmen som jag tycker är riktigt bra.

Nu har jag inget mer att säga :)
Slänger in en bild på revolvern och en på mej , bara så att alla mina tusentals (0) läsare får se hur jag ser ut i dagsläget.
Hejdå.




Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0