-


Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Det har du helt rätt i, killar ser som bäst ut när de behåller byxor/kallingar på! HAHA, flug-resonemanget är nytt för mig.. men nästa gång jag får tillfälle ska jag se efter om jag kan se det ur din synvinkel! KNÄPPIS ;D



Har för mig att du är arbetslös som jag, och egentligen har fredag hela veckan? :P Men ändå, några kul planer för kvällen? :)

2009-12-04 @ 14:42:23
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Haha små flugljud, fan vad söt du är :)



Jasså vad roligt, vad är det för jobb du fått? Absolut, alla extra pengar är välkomna! Och kanske kan det leda till mer jobb? Om inte annat är det väl värt mycket att ha kommit igång lite iallafall!



Grattis i förskott även om jag håller med om att 19 kändes som en onödig ålder :P Men att bli firad är aldrig fel, hehe.. hoppas kvällen blir toppen!



Jag har inga planer än.. kan inte bestämma mig om jag ska festa ikväll för ovanlighetens skull, eller bara ta det lugnt med film och chips? Får jag tag i ett snyggt sällskap så känns hemmakväll rätt lockande. Är inte alls taggad den här tiden på året, blir sjukt seg :P

2009-12-04 @ 15:24:31
URL: http://wazup.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0