30/11

Tjo.
Äntligen december. Faktiskt, klockan är ju över 12. men jag skriver ändå 30e. haha, skit samma..
På tisdag nästa vecka fyller jag 19, yey. Inte något att se fram emot egentligen, Det är ju 18 och 20 som är roliga åldrar, då händer det saker. 17&19 är sånna där onödiga åldrar.. Usch!

Idag har jag, max och micho lagat cpgo mat, Fläskfile, potatisgratäng och grönpepparsås. helt sjukt gott. Haha, det är la det enda som har hänt idag. Värsta sega dagen.

I lördags va jag&jojjo och tatuera oss, Helt najs. Hon gjorde en på benet och en på foten, Jag gjorde mina efterlängtade döskallar. Im in love.. mums.
Jag lär ju aldrig tatuera armvecket igen, shit vilken smärta. haha.

vad har mer hänt ? anders har fyllt 40, det va najs. Jag&Jojjo gick loss på öl,morgan och vin. Det gick inte bra på hemvägen, haha. Och dagen efter ska vi inte ens prata om. Två timmars sömn och sen upp och jobba, Jag ville inte leva mer just då. haha.



 


Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0