7/12

Godmorgon!
Jag kan inte släppa det, Imorgon ungefär vid halv 7 kommer mamma,anders och mina syskon in och sjunger för mej. Jag tycker det är så jävla mysigt. Älskar att få ett paket, kaffe, macka och tända ljus. Det är något som jag kommer sakna när jag har flyttat helt hemifrån.

Föresten mina jordgubba dog på farmville, Jag är dålig. haha!

Micho duschar, om en stund ska vi gå hem till mej. funderar på att ta ut en hundrig, men då ha jag massa minus på kortet... Jaja, det får vara värt det idag. Jag vill ha kakor.. eller chips. Haha!

Jag drömde om hundar, spöken och någon kändis som jag inte minns vad han heter. Det va sjukt. alla trodde att det fanns spöken när man såg att det va en tant som satt och skrev alla "spökbrev", ändå blev jag rädd och ville sova hos mamma men jag fick inte plats, för det låg hundar och barn i sängen. haha.

Nu ska jag klä på mej lite.

hahahahah, Micho öppnar dörren till toaletten:
Är shampo för håret?




Kommentarer
Postat av: petter

Jag vill också ha kakor! Typ alltid..



Hmm, se den på bio!

2009-12-07 @ 22:03:56
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: elin marnfeldt

hej jag heter elin och jag är galet chipssugen. hahaha :D

2009-12-12 @ 16:49:55
URL: http://marnfeldt.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0