9/12

Tjo!

Haft kalas idag, kalaskul.. haha. Kände mej tvungen att skriva det.

sitter hos micho och snorar nu. Vi va så smarta och somnade på balkongdörren öppen så nu ligger alla tre med förkylning. Trodde jag skulle dö när jag behövde gå upp och handla med mamma. haha, men som tur va mådde jag bättre efter lite kaffe&mat... och presenter såklart.

Micho&max sover iaf, jag vill inte sova riktigt än. så jag tänkte kolla på baksmällan om en stund, sen sova. Myspys. Glömde mitt godis jag fick av sandra hemma. antar att det kommer vara slut imorgon. Har börjat bli bra på att glömma saker.. speciellt mitt godis.. haha.

Jag måste köpa julklappar. Jag är så sugen. Funderar på att åka in på fredag. hihi... yeeeeeeeeeeey.



Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0