10/9

Jag har inte haft lust att blogga på ett tag. Har inte funnits tid. Men nu är jag sugen igen, Vilket långt uppehåll jag hade. haha.

Idag ska jag nog bara vara hemma och mysa med min söta mamma, Har inte gjort det på ett tag nu. Fast jag kanske drar ut en stund innan, får la se.
Just nu sitter jag ute på baksidan, as mysigt. Det är varmt och skönt, Jag har min dator och mitt kaffe. Love it.

Igår va vi hos Micho, Jag, Jojjo och Empe städade, Tog la bara 2-3 timmar, jag stog och diska i en timma ungefär. Helt sjukt hur man kan ha så stökigt hemma, haha jag hade ju fått ryck.
Eftersom att Micho och max snea så kände jag och Jojjo att vi behövde öl, så vi köpte en låda. Lovar att städningen blir roligare då, as grymt!

Efter städningen köpte ci panpizzor. Sen satt vi mest och kollade på massa konstiga grejer, Tänkte på älgar med jätte korta ben. Ja, och så drack vi öl. mysig dag :)

Nu skajag liva upp bloggen med lite bilder!

Innan vi städa :


Efter:




 

 


Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Haha vilken jävla skillnad :D och på 2-3 timmar, det är bra jobbat ju :P

2009-09-12 @ 13:28:37
URL: http://wazup.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0