13/9

Haha, jag har ingen koll på datumen när jag inte bloggar. Men nu vet jag iaf att det är 13e, fast egentligen 14e eftersom att klockan är efter 12. men skit samma, jag har inte somnat och vaknat än och då är det ingen ny dag.

Imorgon ska jag upp vid 11, Lovade Micho&Max att dom skulle få frukost imorgon, Får la se om dom har vart och handlat innan jag kommer, dom skulle det íaf. Har sjukt svårt att tro det, men mirakel sker.

Idag har vart en sjukt seg dag, kunde inte sova under natten eftersom att jag mådde så jävla illa, varje gång jag stängde ögonen kändes det som att jag skulle spy ut hela magen ( inte pga fylla ) , Jag hatar att må illa, det är äckligaste känslan i världen. Just så som man känner innan man ska spy, åh. jag mår dåligt när jag tänker på det.
Menmen, Jag har jobbat och vart hos Micho.
Vi satt och spelade spel på hamsterpaj och tyckte synd om Max, Det va faktiskt riktigt synd om honom men inget har hänt.. egentligen! :)

Jag är så sugen på mat nu, riktigt varm och go mat. men jag vill inte sätta igång mikron, så macka får duga tills imorgon!


Torsdag, fredag och mån-tors nästa nästa vecka och ´näst nästa vecka ska jag ta hand om lilla Ebbo, haha lilla och lilla.. Sandra är på intensivkurs lång bort så hon behöver någon som matar hästen. Åh, det ska bli så mysigt att vara i stallet igen, Saknar det som fan!



Ebbo och jag förra sommarn


Max&Michos middag


cpar.


Posar


Kommentarer

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0