15:20

Nu ska jag bara blåsa håret, sen bär det av till jobbet :)
efter ska jag nog träffa samantha&emma, Just det.. Emma, om du läser det här idag, Ta med mitt linslock och min tröja.
Menmen, Vi ska nog hitta på någonting kul att göra, Idag känner jag med sjukt glad + att det är fint väder, Kan det bli bättre ?
Nej..

Jag hittade en ny kompis igår föresten, Han hette Olle och skulle åka med tåget, Haha! Trevlig kille det där, Han tyckte nog att jag va lite konstig som gick fram och börja tjöta med honom. Men så går det när man ser så ensam ut. Haha!

Lite bilder från igår.








Nu måste jag gå till tåget, Kanske kommer upp mer bilder sen :)
Kramis!


Kommentarer
Postat av: Emma

Yes ska ta med det :D

2009-09-06 @ 18:32:03
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: Gabrielle

sv: Ja precis, vore ju inte helt fel! Eller så skulle man vara sådär äckligt rik! ;)

2009-09-06 @ 19:52:35
URL: http://stringoflammingo.blogg.se/

Ge mej lite kärlek, skriv en rad eller 20:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0